Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.
wyszukasz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami, a także przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków, a także dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem albo które prowadziłem.
Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:
ROZDZIAŁ I
Nastawienie
ROZDZIAŁ III
Narzędzia
ROZDZIAŁ II
Rozwój
- Książka ta mieści najważniejsze zasady i wskazówki przekazane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.
- odszukasz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami i przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków, a także dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.
- Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:
- Dowiesz się z nich m.in:
- jak rozpocząć swoją karierę w sprzedaży, od czego zaczać, co robić, żeby osiągnąć w tej branży sukces?
- w jaki sposób dojść w swym życiu do pieniędzy pracując w sprzedaży?
- czego oczekuje od ciebie dzisiaj klient i co musisz mu dać, żeby chciał kupić, dzięki czemu prowadzenie rozmów z klientami stanie się łatwiejsze?
- w jaki sposób prowadzić rozmowy handlowe,kupujący ochoczo słuchali i kupowali od Ciebie, co da Ci przewagę konkurencyjną na Twoim rynku?
- jakie są najważniejsze elementy każdego spotkania z klientem, które decydują o powodzeniu w sprzedaży bądź porażce, dzięki którym przestaniesz popełniać błędy, które robi 90% sprzedawców?
- jak stwarzać swój biznes w oparciu o potrzeby swych klientów, a nie manipulację, co pozwoli Ci każdego dnia spoglądać na swoją twarz w lustrze i nadal się do siebie uśmiechać?
- jak powinieneś myśleć na co dzień o sobie i swym produkcie, aby być przekonywującym sprzedawcą i dzięki czemu czerpać radość ze sprzedaży?
- jak budować relacje z klientami, by chcieli się otwierać i mówić wprost, co musisz im dać, żeby chcieli od Ciebie nabyć, dzięki temu nie będziesz musiał „wciskać”, tylko zaczniesz dostarczać to, na co klient czeka i czego naprawdę chce
- jak przekonywać rozmówców do swego zdania, punktu widzenia, towaru, za pomocą gestów i słów, co pozwoli Ci od pierwszej do ostatniej minuty rozmowy posiadać kontrolę nad rozmową i prowadzić w wyodrębnionym przez siebie kierunku
- jak wzbudzać pragnienie posiadania w głowie klienta, wydajnych technik sprzedaży, które umiejętnie używane podniosą Twoją sprzedaż o kilkadziesiąt procent...
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla 100 taktycznych zasad sprzedaży jak sprzedawać w xxi wieku. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.