Zdjęcia produktu


Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - LUCIANA SQUADRILLI (Esteri)

(2017 / 312 / Esteri / Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G. / miękka / 9788365625601)
Biznes, ekonomia Esteri
Dostepność na dzień 19.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

13,69 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 13,69 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne usługi...

równocześnie w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy, a także znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób ukazuje, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z użyciem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich energiczności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu klasycznym, lecz też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są wyjątkowo licznymi przykładami użytecznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, pełnen informacji, grafik i barwnych zdjęć, upraszczający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku artykułów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

Podtytuł: Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne i organizować wydarzenia kulinarne
Tytuł oryginału: Marketing del gusto. Modelli di business
ISBN: 9788365625601
Kod paskowy: 9788365625601
Autorzy: Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.
Tłumaczenie: Niedźwiedź Grzegorz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 43278
Miejscowość: Wrocław
ilość stron: 312
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 19.0x23.0cm
Głębokość (mm): 30
Waga: 0.696
Język oryginału: włoski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Esteri
  • ISBN

    9788365625601
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Squadrilli luciana, scarso slawka g.
  • Wydawnictwo

    Esteri
  • Ilość stron

    312
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne (sklep TaniaKsiazka.pl)
    13,69 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 13,69 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - LUCIANA SQUADRILLI. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia