aktywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło z całą pewnością znaczny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. Zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji i rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i fasonów życia.
Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, i sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym wyraźną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i postępowych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją aktualnie funkcjonujące producenta, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z specyficznymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami konsumentów i kontrahentów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.