Zdjęcia produktu


Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (POLTEXT)

(2011 / 208 / Poltext / Stanisław Ślusarczyk / miękka / 9788375611892)
Biznes, ekonomia POLTEXT
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

25,42 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 25,42 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w nieznacznych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach obfitych i dużych.

ukazuje metody i narzędzia wdrażania nowoczesnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem rozmiaru strategicznego i operacyjnego i wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań efektywności podejmowanych działań.

Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka gromadzi ponadto niemało przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki użytkowaniu progresywnego marketingu.

O AUTORZE Stanisław Ślusarczyk – prof. Nadzw. Dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych.

Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw.

Ekspert akredytowany poprzez PARP. OPINIE Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i przeciętne przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne.

Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest poprzez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego także względu należycie się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.

- Prof. Zw. Dr hab. Krzysztof Opolski

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    POLTEXT
  • ISBN

    9788375611892
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Stanisław ślusarczyk
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Ilość stron

    208
  • Rok wydania

    2011
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,42 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 25,42 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia