Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w nieznacznych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach obfitych i dużych.
ukazuje metody i narzędzia wdrażania nowoczesnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem rozmiaru strategicznego i operacyjnego i wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań efektywności podejmowanych działań.
Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka gromadzi ponadto niemało przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki użytkowaniu progresywnego marketingu.
O AUTORZE Stanisław Ślusarczyk – prof. Nadzw. Dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych.
Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw.
Ekspert akredytowany poprzez PARP. OPINIE Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i przeciętne przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne.
Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest poprzez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego także względu należycie się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.
- Prof. Zw. Dr hab. Krzysztof Opolski
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.