Produkty powiązane
-
Ewelina koch Email marketing
Zobacz w sklepieEwelina KochEgzemplarz outletowy. Może mieć niewielkie uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci...29,67 zł
Zdjęcia produktu
Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.
Egzemplarz outletowy. Może mieć niewiele znaczące uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci się również wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz.
W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, aby dotrzeć z komunikatem swej marki do skrzynek pocztowych odbiorców.
Co więcej, w rutynowym pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ. Ważne jest to, JAK się ukazujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują informacje i szukają sposobów, jak skutecznie przebić się poprzez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.
Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł jednocześnie.
Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co niebanalne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najmocniej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się solidnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.
Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może wydajnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.
Od ciebie zależy, czy będzie to nowa albo kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na gratisowe webinarium. To już trzecia książka w kolekcji „Twoja producent widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie.
Te małe i pełne solidnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swymi poręcznymi doświadczeniami.
Poznaj wady i mocne strony popularnych narzędzi i rodzajów działań, dzięki czemu będziesz mógł świadomie decydować o zarysie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej produktywność i jakie działania wprowadzić dodatkowo w przyszłości, żeby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej producenta i tworzyć lojalność klientów.
Liczne przykłady graficzne, a także studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swoich klientów dadzą ci rewelacyjny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.
Autorka zadbała na dodatek o edukacyjną stronę publikacji poprzez szereg użytecznych porad prawnych oraz wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, aby działać legalnie, etycznie i efektywnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technologii jest związana od 2007 r.
Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.
obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technice, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.
W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 29,67 zł.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Email marketing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.