Zdjęcia produktu


Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna (Mt biznes)

(MT-Biznes / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan / 9788382314960)
Biznes, ekonomia Mt biznes
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

56,15 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 56,15 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna

Jak rzeczywistość wirtualna i zwiększona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler̶sławny propagator „czterech P marketingu", oraz jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technikę, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz posiadać wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do zasadniczych zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie. Autorzy przedstawiają: ·komponenty składowe metamarketingu ·technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa ·sposoby na zastosowanie metaświatów i rzeczywistości zwiększonej ·najczęstsze przeszkody i pułapki napotykane przez marketerów próbujących swoich sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku ·tradycyjne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne użycie niesłabnącej konsumenckiej zapotrzebowania utrzymywania interakcji międzyludzkich. Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę stabilnego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu. To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To na dodatek lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści. Philip Kotler, ojciec progresywnego marketingu, ma nieszablonową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości zwiększonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki producenta wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w produkcji immersyjnych doświadczeń konsumenckich. — Alexander Chernev, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, by ten uwierzył, iż faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, wytwarzając nowy typ postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia lektura. — Hermann Simon, założyciel i prezes Simon-Kucher Philip Kotler - profesor emeritus w Kellogg School of Management na Northwestern University, gdzie poprzez mnóstwo lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal" jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Autor bestsellerów przetłumaczonych na ponad dwadzieścia pięć języków. Hermawan Kartajaya – założyciel i prezes M Corp, wiodącej marki świadczącej fachowe usługi marketingowe w Azji Południowo-Wschodniej. Iwan Setiawan – dyrektor generalny platformy Marketeers, wiodącego indonezyjskiego wydawcy mediów marketingowych. Jest konsultantem marketingowym z dwudziestoletnim doświadczeniem, współpracującym z ponad setką klientów z przeróżnych branż. Tytuł Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna Autor Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382314960 ISBN 9788382314960 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 256 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Mt biznes
  • ISBN

    9788382314960
  • Autor

    Philip kotler, hermawan kartajaya, iwan setiawan
  • Wydawnictwo

    Mt-biznes
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna (sklep TaniaKsiazka.pl)
    56,15 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 56,15 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia