Właśnie dzisiaj masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowskizarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.Jak sam o sobie mówi: Jestem trenerem praktykiem.Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?Jest mnóstwo bardziej i mniej wyraźnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej.
Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną producenta, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz posiadać problemów z wymienieniem tych składników.Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży to rozmowa z klientem.
Jeśli wszystkie inne komponenty, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, mało na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się efektywnie przekonywać klienta do swych racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego Spotkanie z klientem.
Tytuł Spotkanie z klientem Autor Artur Wojciechowski Wydawnictwo Złote Myśli EAN 9788377010303 ISBN 9788377010303 Kategoria Literatura, Biznes ilość stron 145 Format 190x130x8 mm Rok wydania 2010 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Spotkanie z klientem. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.