Niniejsze opracowanie teoretycznie analizuje losy polskiego handlu i jego rozwoju od początku lat 90. W roku 1990 rozpoczął się cykl związany z dobrobytem w polskim handlu. To wtedy do Polski zaczęły napływać produkty, które nie były przystępne dla społeczeństwa, zaczęły na dodatek powstawać punkty handlowe proponujące coraz to nowe produkty (produkty repozycjonowane - istniejące produkty kierowane na nowe rynki albo segmenty rynku), co oczywiście spowodowane było sytuacja polityczną kraju. Na podstawie teoretycznej analizy można wnioskować przyczyny, które pomogły niektórym produktom przetrwać do dnia dzisiejszego i stać się produktami o udoskonalonej, wyższej jakości, pomimo zwiększającej się po 1990 roku konkurencji na rynku wewnętrznym. Przedstawiony jest stosunek inwestorów zewnętrznych do polskich marek produktów, do których prawa nabyli oni wraz z inwestycją kapitału w określonym przedsiębiorstwie. Opracowanie przedstawia ewolucję polskiego handlu związanego z promocją w coraz większym stopniu progresywną, nowymi niestandardowymi formami sprzedaży, które nie były konieczne na początkach przemian związanych z żywnością z powodu dużej absorpcyjności rynku. Z upływem lat i przeobrażeniami, które przeszły przez Polskę, coraz pokaźniejszym zbytem cieszą się produkty ekskluzywne, które charakteryzują się najczęściej wysoką jakością. Autorka Tytuł Handel i jego rozkwit po roku 1989 Autor Ewa Waliczek Wydawnictwo Naukowe Sophia EAN 9788365929747 ISBN 9788365929747 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 130 Format 17,6x24,5 cm Rok wydania 2019 Oprawa twarda
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Handel i jego rozkwit po roku 1989. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.