Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej marki? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy także działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. W dodatku w pełni zrozumiesz jego potrzeby i kryteria. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki — wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty ergonomiczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować , a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak użyć pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o prawidłowe przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę? Tytuł Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli użyteczny przewodnik po Customer Journey Maps Autor Katarzyna Michalak Wydawnictwo One Press EAN 9788328396012 ISBN 9788328396012 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 160 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po customer journey maps. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.