Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różnorodne zadania: technice, strategii, a choćby opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w korzystnej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie świeże potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ― pierwotne, podstawowe.
Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce i jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym,otrzymujemy nieszablonowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i produktywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
I. Gałązkiewicz zajmuje się strategią marketingową i dyrekcją kreatywną. Pomaga projektować i budować firmy mądrze nowoczesne, niebanalne, konieczne, angażujące i zaangażowane zarazem. Pracuje z markami komercyjnymi i kultury, a także agencjami reklamowymi. Aktualnie pełni także rolę Dyrektora Marketingu w ANEGRE, a także Dyrektora Kreatywnego w PLATO. O relacji sztuki i biznesu oraz roli doświadczeń w komunikacj, napisał dwie pionierskie książki. Jednocześnie Art Branding jak i projektowanie doświadczeń okazały się bestsellerami.
Tytuł Art branding 2 Autor Igor Gałązkiewicz Wydawnictwo One Press EAN 9788328902718 ISBN 9788328902718 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 360 Rok wydania 2023 Oprawa Twarda Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Art branding 2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.