Zdjęcia produktu


Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public (Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego)

(9788379726660)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

49,59 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 49,59 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public

W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na konwencjonalne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia polityki publicznej. Naukowcy i instytucje publiczne na całym świecie uznają, że udoskonalone zrozumienie ludzkich zachowań może poprawić politykę publiczną. Na podstawie badań z zakresu nauk behawioralnych starają się zrozumieć, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, i wykorzystują te spostrzeżenia behawioralne (SB) do opracowywania, testowania i wdrażania rozwiązań behawioralnych w kwestiach politycznych. Monografia, którą czytelnik ma przed sobą, poświęcona jest na ogół jednemu wycinkowi tego szerokiego problemu badawczego. W części teoretycznej opisuje zagadnienia przedstawiające nudge jako jedną z możliwości, którą polityka publiczna, patrząca na ludzi przez tzw. Soczewkę behawioralną, pryzmat behawioralny (Ewart, 2020), może wykorzystać do zwiększenia swojego oddziaływania. Ponieważ w każdym przypadku o efektywności polityki publicznej decydują odzew i reakcje ludzi, w części empirycznej pracy przedstawiono i przeanalizowano wyniki badań własnych przeprowadzonych w Polsce, które dotyczą poparcia dla tych instrumentów behawioralnej polityki publicznej (BPP). Z wprowadzenia Tytuł Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public Autor Danuta Miłaszewicz Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego EAN 9788379726660 ISBN 9788379726660 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 194 Format 240x170 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public (sklep TaniaKsiazka.pl)
    49,59 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 49,59 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia