W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, wytwarzając modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności: nowe podstawy poznawcze mogące mieć użycie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych, paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego, wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast i rynek pracy, znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast, problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności. Publikacja pokazuje w dodatku wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu, wskazującym, iż istnieją miasta, które mają atrybuty miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych - aspekty teoretyczne i empiryczne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.