Zdjęcia produktu


Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie (One Press)

(One Press / Beata Michalska-Dominiak,Piotr Grocholiński / 9788328393363)
Biznes, ekonomia One Press
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

31,44 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 31,44 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie...

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i instynktowna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie zapotrzebowania. Pozwala także błyskawicznie odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może zasadniczo przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy, a także doświadczeń jednocześnie pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.

Tym, co produktywność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną ergonomicznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym oferujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest osiągalne do wdrożenia? w konsekwencji kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym użyteczne i efektowne, a równocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.

Ta książka przedstawia krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy , a także praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Wyszukasz tu studia przypadków z zróżnicowanych branż, a także opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swym biznesie.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    One Press
  • ISBN

    9788328393363
  • Autor

    Beata michalska-dominiak,piotr grocholiński
  • Wydawnictwo

    One press
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie (sklep Empik)
    31,44 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 31,44 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia