Książka mieści omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi zezwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Internet.
Autorzy przedstawiają w niej jak najlepiej zastosować w niej najnowsze technologie i narzędzia informatyczne: systemów zarządzania organizacją, systemów zarządzania wiedzą, systemów podejmowania decyzji.
Książka napisana z myślą o studentach kierunków ekonomicznych w różnego rodzaju szkołach wyższych do przedmiotów: informatyka w zarządzaniu, biznes elektroniczny, rynki elektroniczne, informatyka ekonomiczna, technologie zarządzania wiedzą, budowa aplikacji internetowych.
Jest na dodatek {pomocn|przydatn)a dla projektantów, wdrożeniowców i użytkowników powiązań informatycznych wykorzystujących najnowsze technologie informatyczne. Redaktorzy opracowania to pracownicy Katedry Informatyki Ekonomicznej Akademii Ekonomicznej im.
K. Adamieckiego w Katowicach. Zespół autorów tworzą specjaliści z dziedziny informatyki ekonomicznej, w szczególności zajmujący się współczesnymi technologiami i narzędziami informatycznymi wspomagającymi biznes.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategie i modele gospodarki elektronicznej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.