Zdjęcia produktu


Content marketing. od strategii do efektów, AZ#EADC4EF4AB/DL-wm/mp3 (Onepress)

(Justyna Bakalarska-Stankiewicz / 9788328372641)
Audiobooki Onepress
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,13 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,13 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Content marketing. od strategii do efektów, AZ#EADC4EF4AB/DL-wm/mp3

Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka danych. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie.

Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy także programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to nieskomplikowane.

Według niektórych źródeł przeciętny czas koncentracji odwiedzających w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi poprzez złotą rybkę. Dlatego sposobem na powiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści.

Jednak ten lubiany nurt, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się pomiędzy innymi: Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych? Dlaczego o swym odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu? Czy content marketing sprzedaje? Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię? Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści? W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa? Czy Twoja marka to Mędrzec czy Błazen? Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swej producenta i marki osobistej.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Audiobooki
  • Producent

    Onepress
  • ISBN

    9788328372641
  • Autor

    Justyna bakalarska-stankiewicz
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Content marketing. Od strategii do efektów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    35,13 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 35,13 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Content marketing. od strategii do efektów, AZ#EADC4EF4AB/DL-wm/mp3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Audiobooki