Zdjęcia produktu


Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych (CeDeWu Sp.z o.o.)

(2009 / 228 / CeDeWu / Przemysław Stodulny / miękka / 9788375560251)
Technika, leksykony techniczne CeDeWu Sp.z o.o.
Dostepność na dzień 25.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

3,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 3,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a w głównej mierze z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania towarów i usług, których ceny i jakość są bardziej niebanalne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz stanowczojszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można jednocześnie szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM), a także projektowanie i realizację programów lojalnościowych.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku (sklep TaniaKsiazka.pl)
    3,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności (sklep TaniaKsiazka.pl)
    3,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków (sklep TaniaKsiazka.pl)
    3,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    15,87 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 4 promocyjnych ofert w cenach od 3,55 zł do 15,87 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

    Zobacz ofertę Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
    CeDeWu Sp.z o.o
    W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a głównie z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą...
    3,55 zł

Inne w kategorii Technika, leksykony techniczne