W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a w głównej mierze z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania towarów i usług, których ceny i jakość są bardziej niebanalne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz stanowczojszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można jednocześnie szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM), a także projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.