Zdjęcia produktu


Marketing medialny (Difin)

(2010 / 256 / Difin / Anna Jupowicz-Ginalska / miękka / 9788376412368)
Socjologia Difin
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

48,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 48,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz obszerniejszą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym,dodatkowo politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich do teraz nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku jednocześnie w kontekście teoretycznym, jak i użytecznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co powoduje, iż książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych przez pryzmat artykułu, dystrybucji, ceny i promocji medialnej.
Z recenzji prof. Dr hab. Janusza W. Adamowskiego:
Warto podkreślić, że samo pojęcie marketing medialny stanowi ważne zagadnienie badawcze, w warunkach polskich jeszcze świeże i stosunkowo słabo rozpoznane od strony naukowej. To sprawia, iż praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma w istocie charakter nowatorski, co nakazuje, żeby pochylić się nad Jej dorobkiem z należytą uwagą. Piszę o tym dziele [] w superlatywach, albowiem jest ukoronowaniem rzeczywiście autentycznej pracy badawczej [] i budzi niekłamany szacunek swoją rzetelnością naukową i dużą skrupulatnością wykonania.


Autorzy: Anna Jupowicz-Ginalska
EAN: 9788376412368
Format: 16x23 cm
liczba stron: 256
ISBN: 9788376412368
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Difin

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Socjologia
  • Producent

    Difin
  • ISBN

    9788376412368
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Anna jupowicz-ginalska
  • Wydawnictwo

    Difin
  • Ilość stron

    256
  • Rok wydania

    2010
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing medialny (sklep TaniaKsiazka.pl)
    48,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 48,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing medialny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Difin Marketing medialny

    Zobacz w sklepie Difin Marketing medialny
    Difin
    Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz pokaźniejszą popularność. Jego...
    48,00 zł
  • Rynek pracy w Polsce i w Unii Europejskiej

    Zobacz w sklepie Rynek pracy w Polsce i w Unii Europejskiej
    DIFIN
    Celem książki jest służenie pomocą zwykle studentom, interesującym się szeroko rozumianą problematyką rynku pracy. Może ona pozwolić im zrozumieć...
    43,67 zł

Inne w kategorii Socjologia

  • Impuls Urządzanie młodzieży. studium analityczno-krytyczne

    Zobacz w sklepie Impuls Urządzanie młodzieży. studium analityczno-krytyczne
    W niniejszej publikacji zasadniczym celem uczyniłam rekonstrukcję i krytykę dyskursów o młodzieży (w ramach pewnego historycznie określonego...
    23,75 zł
  • Chuligani a kultura futbolu w Polsce,100KS (136497)

    Zobacz w sklepie Chuligani a kultura futbolu w Polsce,100KS (136497)
    Książka przedstawia zjawisko agresywnego zachowania kibiców piłki nożnej, które w ostatnich latach stało się nad wyraz ważnym problemem społecznym...
    46,55 zł
  • Quo vaditis?,970KS (219904)

    Zobacz w sklepie Quo vaditis?,970KS (219904)
    Tom 17. Serii „Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis?...
    42,75 zł
  • Od telewizji masowej do Netfliksa

    Zobacz w sklepie Od telewizji masowej do Netfliksa
    Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszelkich systemach medialnych – europejskich,...
    46,55 zł
  • Aspra Polska wobec polaków w przestrzeni poradzieckiej

    Zobacz w sklepie Aspra Polska wobec polaków w przestrzeni poradzieckiej
    Główna hipoteza podjętych badań zakłada, że początki udzielania pomocy środowiskom polskim w Związku Radzieckim i w przestrzeni poradzieckiej...
    46,55 zł
  • Juza marta Między wolnością a nadzorem. darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach

    Zobacz w sklepie Juza marta Między wolnością a nadzorem. darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach
    Tytuł pomiędzy wolnością a nadzorem. Internet w zmieniającym się społeczeństwie Autor Marta Juza Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-972-4...
    35,15 zł
  • Podlasiacy Aspra

    Zobacz w sklepie Podlasiacy Aspra
    W tej książce 12 osób opowiada o sobie i sprawach, którymi się zajmuje. Wszystkie te osoby związane są z Podlasiem Południowym – z zasady z Białą...
    43,14 zł
  • Hiszpania wielokulturowa Wyd.naukowe scholar

    Zobacz w sklepie Hiszpania wielokulturowa Wyd.naukowe scholar
    Nie jest to książka o odmienności Hiszpanii, lecz o odmienności etnicznej w obrębie Hiszpanii, dotyczy wielokulturowości tego kraju, równocześnie...
    37,05 zł
  • Instytucjonalne granice rynku

    Zobacz w sklepie Instytucjonalne granice rynku
    Tytuł Instytucjonalne granice rynku Autor Bartosz Scheuer Język polski Wydawnictwo Atla 2 ISBN 978-83-65071-06-4 Rok wydania 2014 Wrocław Wydanie...
    4,74 zł
  • Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Ten pierwszy raz. konstruowanie heteroseksualności

    Zobacz w sklepie Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Ten pierwszy raz. konstruowanie heteroseksualności
    Autorka przygląda się społecznej funkcji dziewictwa i defloracji i dowodzi, że są one elementem procesu wytwarzania płci i cielesności, konstytuują...
    45,00 zł
  • Vis-a-vis / etiuda Rewizja psychoanalizy

    Zobacz w sklepie Vis-a-vis / etiuda Rewizja psychoanalizy
    Arthur Schopenhauer (1788-1860) - jeden z najwybitniejszych niemieckich filozofów, autor takich dzieł jak O wolności ludzkiej woli, O podstawie...
    14,55 zł
  • Psychopatologia zaburzeń nerwicowych i osobowości

    Zobacz w sklepie Psychopatologia zaburzeń nerwicowych i osobowości
    Psychopatologia, zasady diagnostyki i podstawowe informacje o terapii zaburzeń nerwicowych, zespołów behawioralnych i zaburzeń osobowości - to...
    39,99 zł