Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz obszerniejszą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym,dodatkowo politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich do teraz nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku jednocześnie w kontekście teoretycznym, jak i użytecznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co powoduje, iż książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych przez pryzmat artykułu, dystrybucji, ceny i promocji medialnej.
Z recenzji prof. Dr hab. Janusza W. Adamowskiego:
Warto podkreślić, że samo pojęcie marketing medialny stanowi ważne zagadnienie badawcze, w warunkach polskich jeszcze świeże i stosunkowo słabo rozpoznane od strony naukowej. To sprawia, iż praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma w istocie charakter nowatorski, co nakazuje, żeby pochylić się nad Jej dorobkiem z należytą uwagą. Piszę o tym dziele [] w superlatywach, albowiem jest ukoronowaniem rzeczywiście autentycznej pracy badawczej [] i budzi niekłamany szacunek swoją rzetelnością naukową i dużą skrupulatnością wykonania.
Autorzy: Anna Jupowicz-Ginalska
EAN: 9788376412368
Format: 16x23 cm
liczba stron: 256
ISBN: 9788376412368
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Difin
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing medialny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.