Zdjęcia produktu


Marketing medialny (Difin)

(2010 / 256 / Difin / Anna Jupowicz-Ginalska / miękka / 9788376412368)
Socjologia Difin
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

48,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 48,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz obszerniejszą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym,dodatkowo politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich do teraz nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku jednocześnie w kontekście teoretycznym, jak i użytecznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co powoduje, iż książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych przez pryzmat artykułu, dystrybucji, ceny i promocji medialnej.
Z recenzji prof. Dr hab. Janusza W. Adamowskiego:
Warto podkreślić, że samo pojęcie marketing medialny stanowi ważne zagadnienie badawcze, w warunkach polskich jeszcze świeże i stosunkowo słabo rozpoznane od strony naukowej. To sprawia, iż praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma w istocie charakter nowatorski, co nakazuje, żeby pochylić się nad Jej dorobkiem z należytą uwagą. Piszę o tym dziele [] w superlatywach, albowiem jest ukoronowaniem rzeczywiście autentycznej pracy badawczej [] i budzi niekłamany szacunek swoją rzetelnością naukową i dużą skrupulatnością wykonania.


Autorzy: Anna Jupowicz-Ginalska
EAN: 9788376412368
Format: 16x23 cm
liczba stron: 256
ISBN: 9788376412368
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Difin

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Socjologia
  • Producent

    Difin
  • ISBN

    9788376412368
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Anna jupowicz-ginalska
  • Wydawnictwo

    Difin
  • Ilość stron

    256
  • Rok wydania

    2010
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing medialny (sklep TaniaKsiazka.pl)
    48,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 48,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing medialny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Difin Marketing medialny

    Zobacz w sklepie Difin Marketing medialny
    Difin
    Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz pokaźniejszą popularność. Jego...
    48,00 zł
  • Rynek pracy w Polsce i w Unii Europejskiej

    Zobacz w sklepie Rynek pracy w Polsce i w Unii Europejskiej
    DIFIN
    Celem książki jest służenie pomocą zwykle studentom, interesującym się szeroko rozumianą problematyką rynku pracy. Może ona pozwolić im zrozumieć...
    43,67 zł

Inne w kategorii Socjologia