dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji prasowych i konferencyjnych oraz lubianych podręczników (najważniejsze książki: "Jakościowe badania marketingowe", PWE, Warszawa 1999, "Zasady efektywnej prezentacji w biznesie", Wyd.UG, Sopot 2000, "Marketing.
Studia przypadków", Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, "Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Gdańsk 2004); członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni Association; Doświadczenia funkcjonalne: obecnie współpracuje z Grupą A5, a także KiM Atelier jako specjalista ds.
badań marketingowych; współpracowała m.in. Z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę zawodową w Sparkasse Kiel, RFN.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Klucz do zrozumienia nabywcy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.