Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest nieraz bardziej fascynujące niżeli efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, iż każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a równocześnie hołd dla wszelkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najkorzystniejszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić. „Tworzenie gier video to jedna z najistotniej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Doskonała książka Jasona Schreiera oddaje równocześnie podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat." Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield „Tak sporo problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, iż nauczy nas trochę więcej o swej fascynacji." Leigh Alexander, dziennikarka „Szczegółowa, należycie napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, iż będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu.„ Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier." Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne „Brutalna, szczera, lecz koniec końców podnosząca na duchu." Adam Conover Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.