Zdjęcia produktu


Prawo a media społecznościowe (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)

(368 / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego / Ryszard Markiewicz / 9788323350927)
Prawo, akty prawne Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dostepność na dzień 25.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

43,48 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 43,48 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Prawo a media społecznościowe

Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za szczególnie cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmowane jest obszerne spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Powoduje to,otrzymujemy dzieło kompleksowe, zezwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko.

dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski

Niniejsza książka jest efektem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ. Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. Dr. Hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu - będący także tytułem niniejszego tomu - "Prawo a media społecznościowe" doskonale oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy zróżnicowanych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników. (

fragment Słowa wstępnego)

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Prawo a media społecznościowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
    43,48 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 43,48 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Prawo a media społecznościowe. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Kobieta ciąża zarodek dziecko Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

    Zobacz w sklepie Kobieta ciąża zarodek dziecko Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
    Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
    Autorzy tekstów skatalogowanych w tej książce omawiają obecną sytuację prawną dotyczącą przerywania ciąży, w centrum swoich analiz stawiając...
    36,49 zł
  • Prawo cywilne. Glosy do orzeczeń Sądu Najwyższego

    Zobacz w sklepie Prawo cywilne. Glosy do orzeczeń Sądu Najwyższego
    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Przedkładany Czytelnikom zbiór glos do ośmiu orzeczeń Sądu Najwyższego stanowi wynik pracy w ramach seminarium magisterskiego prowadzonego przez...
    39,90 zł
  • Prawo a media społecznościowe

    Zobacz w sklepie Prawo a media społecznościowe
    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za nad wyraz cenną inicjatywę grupy Autorów,...
    43,48 zł
  • Farmakologia. Tajemnice

    Zobacz w sklepie Farmakologia. Tajemnice
    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Podejmujemy w podręczniku wyzwanie odsłonięcia fragmentów najnowszej wiedzy „tajemnej" o wielu zagadnieniach związanych z mechanizmami działania...
    29,99 zł
  • Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Dobro i interes w prawie

    Zobacz w sklepie Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Dobro i interes w prawie
    Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
    Niniejsze opracowanie poświęcono szczególnie interesującej tematyce. Główny przedmiot badań pozostaje za każdym razem aktualny w rozważaniach...
    45,02 zł
  • Zarys systemu prawa pracy. tom ii. ustrój społeczno-gospodarczy iii rp i ustrojowe prawo pracy Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

    Zobacz w sklepie Zarys systemu prawa pracy. tom ii. ustrój społeczno-gospodarczy iii rp i ustrojowe prawo pracy Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
    Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
    Pojęcie „ustrojowe prawo pracy" jest od dawna obecne w nauce prawa pracy, choć pojawia się w nim niezbyt często. Problem w tym, iż nie da się...
    80,64 zł
  • Nieodpłatna pomoc prawna w Polsce

    Zobacz w sklepie Nieodpłatna pomoc prawna w Polsce
    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Dr Michał Araszkiewicz – adiunkt w Katedrze Teorii Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doktor nauk prawnych, radca prawny, członek Prezydium...
    46,20 zł
  • Koszty procesu karnego w ujęciu teoretycznym

    Zobacz w sklepie Koszty procesu karnego w ujęciu teoretycznym
    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Prezentowana publikacja jest owocem pracy zespołu osób, które podjęły się próby obliczenia, ile kosztuje sprawowanie wymiaru sprawiedliwości...
    46,20 zł
  • System ochrony konsumentów w unii europejskiej a autonomia woli

    Zobacz w sklepie System ochrony konsumentów w unii europejskiej a autonomia woli
    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Praca Damiana Dobosza jest pokaźna i zasługuje na ocenę celującą, a jej przedmiot usystematyzowano i przedstawiono w sposób ponadprzeciętny,...
    35,44 zł

Inne w kategorii Prawo, akty prawne