Zdjęcia produktu


Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2021 / 192 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Wioletta Krawiec / miękka / 9788382201208)
Prawo, akty prawne Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 16.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

18,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 18,95 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń...

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce.

Książka mieści diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane poprzez teatry i filharmonie z kryteriami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór poprzez uczestników kultury.Publikacja jest adresowana przeważnie do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury.

Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta i marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury.To z pewnością niebanalne opracowanie, skłaniające do dyskusji.

Być może pozwoli w dodatku na ulepszenie potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz”.- Prof. Dr hab. Jacek Otto

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury (sklep TaniaKsiazka.pl)
    18,95 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 18,95 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Prawo, akty prawne