"Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak ponadto umożliwiły wyróznionie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon.
Zaprezentowana analiza pozwoliła na określenie towaru turystycznego w głównej mierze wystawianego poprzez te obiekty na stronach serwisu, a także ukazanie zmian, jakie dokonały się w strukturze samej usługi hotelarskiej w okresie prowadzonych obserwacji.
Przedstawione rozważania wzbogacono niebanalnymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu użytkowanych narzędzi e-dystrybucji. Praca ta adresowana jest do czytelników zainteresowanych funkcjonowaniem branży obiektów świadczących usługi hotelarskie, z zasady do środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką technologii informacyjnych i komunikacyjnych i ich wpływem na współczesne możliwości e-dystrybucji usług hotelarskich.
Będzie wartościowym źródłem wiedzy także dla pracowników branży turystycznej w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swym obiekcie Wysoko należy ocenić wartość merytoryczną recenzowanej monografii, która poza warstwą teoretyczną ukazuje także wyniki badań prezentujących rolę i miejsce serwisów zakupów grupowych, ze szczególnym uwzględnieniem Groupona, na polskim rynku hotelarskim.
Na wyróżnienie zasługuje zakres prezentowanych w monografii analiz, który jest znaczny i obejmuje niemało istotnych kwestii mających kluczowe znaczenie dla podejmowania decyzji o wyborze wydajnych instrumentów e-dystrybucji poprzez obiekty świadczące usługi hotelarskie.
Dr hab. Inż. Ewa Wszendybył-Skulska, prof.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.