innowacyjne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki poprzez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono obszerny opis technice informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) wykorzystywanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury, a także wyników przeprowadzonych badań. Wskazano rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa. Rezultaty są ważne przeważnie dla środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką turystyki. Wynikiem ergonomicznym jest uzyskanie danych niezbędnych dla strony podażowej rynku turystycznego, której podmioty mogą przygotowywać ofertę dobraną do zidentyfikowanych zachowań turystów. Wyniki badań mają walor aplikacyjny zwykle dla branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w tym zakresie. Szeroki przegląd tematyki związanej z technikami informacyjno-komunikacyjnymi w turystyce może stanowić jeszcze interesujące opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką. Monografia jest także wartościowym źródłem danych dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, ale innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.
- Autorzy: Borodako Krzysztof, Berbeka Jadwiga
- Ciężar: 0,345
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788325592523
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 25291
- pojemność: 202
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2017
- kolekcja cyklu: ZARZĄDZANIE
- wariant publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: C.H. Beck
- Wysokość: 10
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.