Zdjęcia produktu


Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce-wysyłkaod3,99 (Wolters Kluwer)

(2015 / 332 / Wolters Kluwer Polska / Taranko Teresa / miękka / 9788326493768)
Prawo, akty prawne Wolters Kluwer
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

55,20 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 55,20 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce-wysyłkaod3,99

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co na skutek czego powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, lecz także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m.in. Uregulowania dotyczące:
• bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
• potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
• bezpieczeństwa opakowań towarów dla kupujących i środowiska naturalnego,
• możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków handlowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
• zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
• stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
• ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami towarów,
• warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
• komunikacji marketingowej,
• ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do cyklu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji klientów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka dedykowana jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

linia cyklu: MARKETING
ISBN: 9788326493768
Kod paskowy: 9788326493768
Redakcja: Taranko Teresa
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 42282
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 332
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.55
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Prawo, akty prawne
  • Producent

    Wolters Kluwer
  • ISBN

    9788326493768
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Taranko teresa
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska
  • Ilość stron

    332
  • Rok wydania

    2015
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce (sklep TaniaKsiazka.pl)
    55,20 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 55,20 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce-wysyłkaod3,99. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Prawo, akty prawne