Zdjęcia produktu


Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce ANGELIKA CHIMKOWSKA

(MT-Biznes / Angelika Chimkowska / 9788382311549)
Pozostałe książki
Dostepność na dzień 19.05.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista...

firma osobista to aktualnie ważny kreujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę.

Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, ale także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w produkowaniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swej najnowsze książce przedstawia, jak zastosować siłę firmy osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku kreować silną firmę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są w głównej mierze popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz produktywną komunikację producenta osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków zezwalających stworzyć fachowy profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i wywołują, iż jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które usprawniają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

na dodatek w książce wynajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, firma Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy głównie powtarzanych bzdurach dotyczących silnej producenta osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swych potężnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

Cytując Warrena Buffetta: „Potrzeba 20 lat, by zbudować korzystną reputację, a tylko 5 minut, żeby ją zniszczyć". Dlatego tak ważne jest, by nie żałować czasu i sił na pielęgnowanie firmy osobistej, gdyż stanowi ona fundament rozwoju firmy i jej lidera.

Budowanie wizerunku wymaga jednak praktycznej i sprawdzonej wiedzy. A tej z pewnością nie brakuje w książce Angeliki Chimkowskiej. Paweł Kubisiak, editor-at-large, ICAN Institute Mam niedużo czasu i nie chcę go marnować.

Dlatego gdy muszę rozwiązać jakiś problem, zawsze wybieram osobę lub firmę, która pierwsza przychodzi mi do głowy. Jeśli potrzebuję mebli, jadę do Ikei. Jeżeli chcę się podciągnąć w personal brandingu, czytam Chimkowską.

Angelika to dla mnie top of mind – marka pierwszego wyboru. Miro Konkel, dziennikarz „Pulsu Biznesu" „Twoja firma osobista to jest to, co ludzie mówią o Tobie, kiedy Cię nie ma w pokoju" – powiedział Jeff Bezos, twórca Amazona.

Jedni uważają, że trzeba nad nią pracować, drudzy – że jeśli żyje się zgodnie ze swymi zasadami, to producent zbuduje się sama. Tym, którzy skłaniają się ku pierwszej tezie, polecam książkę Angeliki Chimkowskiej.

Autorka poprowadzi nas w świat personal brandingu, pomoże odszukać w sobie autentyczność, skoncentrować się na tym, co chcemy pokazać światu, a następnie pokaże narzędzia, z których warto skorzystać. Jowita Michalska, CEO Digital University Im więcej w naszym świecie obłudy, zakłamania, manipulacji i gry pozorów – tym większe rodzi się w nas zapotrzebowanie na wiarygodność, autentyczność i prawdę.

Dotyczy to także liderów biznesu oraz ich przedsięwzięć. Marka osobista i firma firmy podlegają temu samemu prawu – mówi ono, że żeby móc pozwolić sobie na autentyczność, na bycie sobą, trzeba być kimś.

A to wymaga spójności, nierozłączności wewnętrznej i uczciwości wobec innych, która początkuje się od uczciwości wobec siebie. Do…

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Pozostałe książki
  • ISBN

    9788382311549
  • Autor

    Angelika chimkowska
  • Wydawnictwo

    Mt-biznes
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce ANGELIKA CHIMKOWSKA. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Pozostałe książki