FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE – KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Wiosna
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością
intelektualną.
Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i sporym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być stosowane poprzez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości cyklu edukacyjnego oraz jako urozmaicenie codziennych zajęć.
Układ kart, a także forma i treść ćwiczeń dobrane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.
W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także:
Teczka 1: JESIEŃ,
Teczka 2: ZIMA,
Teczka 4: LATO.
Teczka 3: WIOSNA to ćwiczenia tematyczne dotyczące:
• cech typowych wiosny,
• ważnych świąt przypadających na okres wiosny,
• prac ogrodowych w czasie wiosny,
• zwierząt i ich domów,
• zdrowego odżywiania się,
• wiedzy o środowisku,
• ekologii,
• domu, pomieszczeń i obowiązków domowych.
Tytuł Funkcjonowanie osobiste i społeczne Wiosna Autor Agnieszka Borowska-Kociemba,Małgorzata Krukowska Wydawnictwo Harmonia podręczniki EAN 9788383090832 ISBN 9788383090832 Kategoria Książki\Logopedia,Pedagogika,Dydaktyka liczba stron 80 Oprawa Miękka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Funkcjonowanie osobiste i społeczne Wiosna w.2022 Agnieszka Borowska-Kociemba,Małgorzata Krukowska. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.