kolekcja niedługi KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Autorzy, będący ekspertami w danej dziedzinie, omawiają z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje, a poprzez to sprawiają, że tematy trudne stają się przystępne. To przewodnik po najważniejszych informacjach dotyczących designu. Czytelnik dowie się z niego: Jak rozumieć design w ujęciu całościowym, przeciwstawiając się powszechnemu przekazowi medialnemu, który sprowadza go do roli drugoplanowej, czysto dekoratywnej? Jak definiować design biorąc pod uwagę, że słowo to ma niemało stopni znaczeniowych i samo w sobie jest źródłem zamieszania? Co wiemy o pierwotnych innowacjach i jak wpływają one na to, co formujemy dziś? Jak mocno odczuwamy wpływ wartości kulturowych, który ujawnia się w projektowanych obiektach? Czy zawsze projektanci przez design mogą dążyć do wyrażania swej oryginalnej osobowości i swojej kreatywności? Jaki wpływ ma otoczenie na wzorce korzystania z przedmiotów i jak je tworzyć? Jak można zaangażować potencjalnych użytkowników projektowanych przedmiotów? Z jakimi wyzwaniami trzeba się liczyć nadążając za postępem technologicznym? Czy globalizacja jest zagrożeniem dla designu? Tytuł Design. Krótki kurs Autor John Heskett Tłumacz Diana Wierzbicka Wydawnictwo PWN EAN 9788301222345 ISBN 9788301222345 Kategoria Nauka i technika\Popularnonaukowe kolekcja krótki kurs liczba stron 164 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Design. krótki kurs. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.