Zdjęcia produktu


Key account management. przygotowanie do negocjacji

(2021 / 384 / Poltext / Krzysztof Kałucki / miękka / 9788381752527)
Pozostałe książki
Dostepność na dzień 16.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

48,05 zł
Sklep MegaKsiazki.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 48,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu MegaKsiazki.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Key account management. przygotowanie do negocjacji

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest z zasady konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na mnóstwo lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych.

Dlatego bardzo ważne jest, by osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej), a także kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje mistrzowskich negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich marki.

Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności koniecznych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami.

W książce przedstawił trzy możliwości wykorzystania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenia. Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien mieć współczesny zawodowy negocjator.

pokazuje strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces. Książka Krzysztofa Kałuckiego Key Account Management stanowi wyjątkowo wartościową pozycję na rynku wydawniczym w Polsce.

W sposób kompleksowy porusza nad wyraz wyraźny temat dotyczący przygotowania do negocjacji, które jest kluczowym czynnikiem sukcesu negocjacji; to szczególnie ważne zagadnienie jest rzadko poruszane w publikacjach.

Autor w sposób dostępny scharakteryzował cykl przygotowania się do negocjacji key account managera i kupca. Atrakcyjne jest spojrzenie na ten proces z tych dwóch stron. W swych rozważaniach z sukcesem zjednoczył wiedzę teoretyczną, wieloletnie doświadczenie, a także wyniki autorskich badań.

Zaletą książki jest opisanie modelu przygotowania się do negocjacji, który z powodzeniem może być wykorzystany w praktyce. Dzięki jego zaimplementowaniu widocznie zwiększa się prawdopodobieństwo zakończenia negocjacji z sukcesem.

Z pełnym przekonaniem polecam książkę negocjatorom chcącym w sposób mistrzowski przygotować się do negocjacji. Jej czytelnikami mogą być ponadto studenci, którzy opanowują tak ważną sztukę negocjacji.

Z uwagi na opisanie metodyki badań i zaprezentowanie wyników własnych badań może być jeszcze przydatna dla badaczy zajmujących się tą problematyką. - dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH Niegdyś zaskoczyło mnie porównanie surfingu do wędkowania (Czytelnikowi zostawiam znalezienie podobieństw).

Autor książki Key Account Management z kolei optymalnie stwierdził, że negocjacje są jak sport: powinny składać się na ogół z przygotowania wiodącego do sukcesu w najważniejszym momencie. Być albo nie być wielu firm zależy od relacji z kluczowymi klientami, opartych z reguły na wyniku negocjacji.

Autor dzieli się wiedzą i doświadczeniem w tym obszarze, nie ogranicza się do informacji książkowych, prezentuje także wyniki własnych badań. Czas na trening! - dr hab. Michał Jakubczyk, prof. SGH Nareszcie na rodzimym rynku wydawniczym pojawia się książka łącząca praktykę menedżerską z potężną dawką starannie opracowanej wiedzy z zakresu nauk społecznych.

Krzysztof Kałucki dokonał niezwykłej fuzji – w przystępny sposób przybliża czytelnikom zasady, jakimi rządzi się cykl negocjacyjny w sytuacji kluczowych klientów, i jednocześnie proponuje autorski model przygotowania się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca, oparty na bardzo szczegółowo opracowanych wynikach badań własnych.

Gratuluję i polecam! - dr Magdalena Weinmann-Urbańska, MBA, wiceprezes zarządu V-Motors Sp. Z o.o., dealera Volvo genialna książka, która porządkuje wiedzę dotyczącą key account management. Autor, dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w pracy z kluczowymi klientami, a także obserwacjom licznych procesów negocjacyjnych, ukazuje narzędzia, które pozwolą wydajnie przygotować się do negocjacji, równocześnie po stronie zakupowej, jak i sprzedażowej.

Jest to lektura konieczna dla każdego, kto zajmuje się zakupami, sprzedażą i zarządzaniem kluczowymi klientami, i dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z negocjacjami…

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Pozostałe książki
  • ISBN

    9788381752527
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Krzysztof kałucki
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Ilość stron

    384
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Key Account Management Kałucki Krzysztof (sklep MegaKsiazki.pl)
    48,05 zł Sklep MegaKsiazki.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 48,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Key account management. przygotowanie do negocjacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Pozostałe książki