Zdjęcia produktu


Marketing doświadczeń w Internecie

(2017 / 218 / C.H. Beck / Agnieszka Kacprzak / miękka / 9788325594879)
Pozostałe książki
Dostepność na dzień 23.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

82,77 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 82,77 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing doświadczeń w Internecie

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu.

Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest...

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Pozostałe książki
  • ISBN

    9788325594879
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Agnieszka kacprzak
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    218
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing doświadczeń w Internecie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    82,77 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 82,77 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing doświadczeń w Internecie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Pozostałe książki