Książka Jakość w Agile została kompletnie poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT - od organizacji procesów jakościowych, przez rozmaite podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością.
Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako koniecznej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji. Pokazują, co należy zrobić w przypadku konieczności zaplanowania i wdrożenia procesów zarządzania jakości w organizacji.
Następnie schodzą na poziom artykułu i projektu. Kolejno omawiane zagadnienia poprowadzą Czytelnika poprzez cały cykl wytwórczy, począwszy od pomysłu biznesowego, poprzez sprawne procesy zbierania i analizy wymagań, implementację i standardy deweloperskie, złożone procesy zarządzania i zapewnienia jakości, w tym oczywiście automatyzację, aż do etapu utrzymania na produkcji.
Zaprezentowane modele pokażą najróżniejsze podejścia do organizacji testów, a także pomogą użyć hybrydy rozwiązań w kontekście różnorodnych typów projektów.
W treść każdego rozdziału wpleciono narzędzia tak, żeby maksymalnie wspierać Czytelnika w pełnym zrozumieniu tematu i możliwości jego poręcznego użycia. Wszystkie omawiane zagadnienia prezentowane są ze szczególnym naciskiem na wspieranie działań biznesowych - z jednej strony umożliwiając niczym nieskrępowaną, skuteczną pracę zespołu wytwórczego, z drugiej dążąc do dostarczenia maksymalnej, realnej wartości do użytkownika końcowego, a także zapewnienia jego satysfakcji wynikającej bezpośrednio z wygody używania , a także dostarczanej przez ów towar funkcjonalności.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jakość w Agile. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.