Egzemplarz outletowy. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających niewiele znaczące producenta.
To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej.
Michael E. Gerber jest autorem modnej linii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami niewiele znaczących przedsiębiorców.
Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, ale jakże powszechne założenia i wiedza technologiczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej marki. Autor przeprowadza nas poprzez wszystkie etapy procesu życia producenta, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najkorzystniejszym.
przedstawia, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać producenta na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać markę w sposób skuteczny i pewny. Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym producenta E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, marki, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców.
Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor, a także E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów nieznacznych firm na całym świecie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mit przedsiębiorczości - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.