Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji. Książka stanowi tradycyjną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych,w dodatku wśród ekspertów z dziedziny foresightu. Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, lecz nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. „Nowość" innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu. Everett M. Rogers Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na mnóstwo pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszelkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne – sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, pionierskich i rewolucyjnych – blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku? Rafał Wiśniewski Tytuł Dyfuzja innowacji Autor Opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Narodowe centrum kultury EAN 9788379824281 ISBN 9788379824281 Kategoria Nauki humanistyczne\Kulturoznawstwo liczba stron 712 Rok wydania 2024 Oprawa Twarda
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dyfuzja innowacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.