Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy.
Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków albo jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, technologiczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, iż każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Tworzenie gier video to jedna z najistotniej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Nieprzeciętna książka Jasona Schreiera oddaje równocześnie podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi.
Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat. Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield Tak mnóstwo problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier.
Jason otwiera kluczowe drzwi w tym nieodgadnionym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swej fascynacji. Leigh Alexander, dziennikarka Szczegółowa, prawidłowo napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni.
Niewykluczone, iż będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier.
Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne Brutalna, szczera, lecz koniec końców podnosząca na duchu. Adam Conover Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity Uncharted 4 Stardew Valley Diablo III Halo Wars Dragon Age: Inkwizycja Shovel Knight Destiny Wiedźmin 3 Star Wars 1313 Tytuł Krew pot i piksele chwalebne i niepokojące opowieści o tym jak robi się gry Autor Jason Schreier Tłumacz Bartosz Czartoryski Wydawnictwo Sine Qua Non EAN 9788381292436 ISBN 9788381292436 Kategoria Literatura\Literatura faktu ilość stron 336 Format 14x20.5x2.7 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.394 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Krew pot i piksele chwalebne i niepokojące opowieści o tym jak robi się gry. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.