Zdjęcia produktu


Customer Encounters on Twitter - A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles Tereszkiewicz, Anna

(9788323346579)
Pozostałe książki
Dostepność na dzień 19.10.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

36,66 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 36,66 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Customer Encounters on Twitter - A Study of Positive...

The book presents a discussion of the selected properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The first part of the book discusses social media and their use in corporate communication, with a particular consideration of Twitter.

It also defines customer encounters as a...

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Customer Encounters on Twitter (sklep TaniaKsiazka.pl)
    36,66 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 36,66 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Customer Encounters on Twitter - A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles Tereszkiewicz, Anna. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Pozostałe książki