Przedstawiona w dwóch tomach monografia, pt. "progresywność w praktyce pedagogicznej. Teoria i praktyka". T. 1 i "nowoczesność w praktyce pedagogicznej. Refleksje pedagogiczne w teorii i praktyce", T. 2, stanowi oryginalne opracowanie w zakresie szeroko rozumianej innowacyjności w praktyce i teorii pedagogicznej. Publikacja zawiera rozważania dotyczące roli nauczyciela innowatora w kreowaniu cyklu dydaktyczno-wychowawczego, opiekuńczego i organizacyjnego funkcjonowania przedszkola i szkoły, a w związku z tym potrzeby kształcenia przyszłych pedagogów do progresywnego myślenia o procesie edukacji. Publikacja gromadzi na dodatek przykłady innowacji z praktyki pedagogicznej w przedszkolu, klasach 1-11/ szkoły podstawowej, a także kształcenia przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Publikacja jest adresowana do szerokiej rzeszy nauczycieli, badaczy, którzy wrażliwi są na nieustannie zmieniające się otoczenie społeczno-kulturowe, w którym stale i na nowo wynajdują się teoretycy, jak i praktycy zaangażowani w kreowanie cyklu edukacji dzieci. Stanowi ona kompendium wiedzy teoretycznej i poręcznej z zakresu działań najnowocześniejszych w pracy z dzieckiem. Monografia może stanowić źródło inspiracji do atrakcyjnych propozycji dydaktycznych z dzieckiem dla studentów, nauczycieli czy rodziców. Tytuł postępowość w praktyce pedagogicznej T.1 Autorzy red. Renata Raszka, Urszula Szuścik Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego EAN 9788322631034 ISBN 9788322631034 Kategoria Literatura, Pedagogika liczba stron 188 Rok wydania 2017 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Innowacyjność w praktyce pedagogicznej t.1. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.