W publikacji:- przygotowanie sprzedażowe lokalu- zarządzanie cenami- wydajne menu- sprawne promocje- psychologia sprzedażyProwadzenie lokalu gastronomicznego nie za każdym razem oznacza wysokie zyski z działalności.
Jeżeli chcesz, aby twój lokal był dochodowym biznesem, potrzebnie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,typowo – jak więcej na sprzedaży zarabiać.Umiejętność sprawnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu.
Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, żeby sprzedaż była jak produktywna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży polecanej i metody stosowane w gastronomii do powiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu, a także jak je efektywnie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez.
Dowiesz się, jak: przypasować i zaaranżować lokal,namawiał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i prezentujeć ceny,namawiały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, żeby wpływały na pokaźniejsze zamówienia, wytwarzać zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem sprawności sprzedaży.Wiedza zawarta w książce jest rezultatem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych,.
a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są uzupełniającą gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na konkretnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku.
Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą poprzez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i zwykle ukazuje, jak zastosować wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania.
„Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017).Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk.
Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year"wydajna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie albo niepowodzeniu przedsięwzięcia.
Dlatego bezsprzecznie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir żeby Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż w gastronomii cz.1 - jan marek mołoniewicz - książka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.