"
W jaki sposób niektórym politykom udaje się utrzymać dużą popularność nawet po kilku latach rządzenia albo sprawowania urzędu? nieraz wygrywają wybory tuż po zakończeniu pierwszej, drugiej albo kolejnej kadencji. Wydają się także wiarygodni i charyzmatyczni. Czy to z powodu ich ciężkiej pracy albo wrodzonych cech? Czy raczej sztaby wyborcze narzucają wizerunkowy cel, do którego powinni dążyć kandydaci? Może zatem istnieje wzorzec, lista cech, którymi miałby się wyróżniać polityk produktywnie zarządzający wrażeniem i utrzymujący popularność na wysokim poziomie.
Autor książki analizuje poszczególne części wizerunku i komunikacji politycznej oraz w formie pogłębionego opisu i licznych wizualizacji kreuje model polityka lubianego. To pozycja jednocześnie dla uczestników sceny politycznej, jak i dla wszelkich, którzy chcą się jej krytycznie przyglądać i dokonywać świadomych wyborów.
niezwykle wysoko oceniam oryginalność tej monografii i jej wkład w naukę. Przeprowadzone badania nadzwyczajnie uzupełniają lukę w literaturze przedmiotu, a w dodatku stanowią kompendium wiedzy, która może zostać wykorzystana w sposób ergonomiczny poprzez aktorów politycznych, doradców, spin doktorów.
Z recenzji prof. Dr hab. Agnieszki Kasińskiej-Metryki
Na uwagę zasługują nowatorski charakter wyboru problematyki badawczej, progresywne ujęcie omawianego zagadnienia, imponujący materiał źródłowy stanowiący jej podstawę teoretyczną i faktograficzną, jak na dodatek poprawność całego wywodu i przystępny styl narracji.
Z recenzji dra hab. Szymona Ossowskiego, prof. UAM"
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Model polityka popularnego w państwach anglosaskich. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.