Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być użytkowany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r.
i z 2017 r. Książka gromadzi 219 ćwiczeń, zróżnicowanych pod względem formy i stopnia trudności. Niemało z nich polega na analizie rzeczywistych reklam występujących na rynku i ich rozwiązanie wymaga skorzystania z internetu.
Aby ułatwić uczniom dostęp do reklam w internecie, w ćwiczeniach zamieszczono kody QR i skrócone linki. Ćwiczenia zawarte w książce polegają m.in. Na: analizowaniu reklam zamieszczonych w książce i w różnorodnych mediach i udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące tych reklam; dopasowywaniu pojęć do odpowiadających im charakterystyk albo definicji; charakteryzowaniu poznanych pojęć i zjawisk; wyszukiwaniu w rozmaitych źródłach odpowiedzi na pytania; określaniu różnic między różnymi pojęciami i zjawiskami; uzupełnianiu luk w zdaniach; sporządzaniu notatek; rozstrzyganiu o poprawności najróżniejszych tez; obliczaniu rozmaitych wielkości; sporządzaniu i dopełnianiu dokumentów; wyszukiwaniu danych w internecie; odpowiadaniu na pytania na podstawie tekstu.
Ćwiczenia zostały skonstruowane tak, aby oprócz poznawania i utrwalania materiału wspomagały zdobywanie przez uczniów ważnych i przydatnych współcześnie umiejętności, jak wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji, krytyczne myślenie, czy tworzenie i ukazujenie treści.
Rozwiązywanie ćwiczeń pozwoli w dodatku uczniom na doskonalenie zróżnicowanych kompetencji kluczowych m.in. Porozumiewania się w języku ojczystym oraz kompetencji matematycznych, informatycznych i społecznych. Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy.
Materiały ćwiczeniowe są to materiały dedykowane dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania poprzez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach.
Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały ćwiczeniowe powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.
Zbiór ćwiczeń nie gromadzi rozwiązań. Rozwiązania wysyłamy w formie elektronicznej tylko nauczycielom. Informacje o tym, w jaki sposób można dostać odpowiedzi do ćwiczeń i inne materiały dopełniające, znajdują się na tej stronie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż produktów i usług reklamowych. ćwiczenia. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.