choćby najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie odszuka uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dobrania swego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług.
Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać korzystne wrażenie i przekonywać do korzystania,z reguły musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają. Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym osiągalne jest tworzenie produktów i usług o bardziej instynktownym i ukierunkowanym na człowieka charakterze.
Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, żeby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z skrupulatnym wyjaśnieniem, jak ich wykorzystanie przyczyni się do tego, by zaprojektowany towar cyfrowy był pomocny, efektywny i chętniej wybierany.
Przewodnik został napisany tak, by jak najistotniej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy. W książce: prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu modele predykcyjne i heurystyka UX nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologiiUX: projekty ukierunkowane na użytkownika!
Jon sprawia, iż pojęcia psychologiczne łatwo zrozumieć i użyć je w kontekście projektowania UX. Pozwala to na opracowanie wspólnego języka, który wspomaga pracę zespołów, dając im możliwość wydajniejszego porozumiewania się w ramach ewaluacji decyzji projektowych Christy Ennis-Kloote, Design Practice Manager w OST Prawa UX są świetnym źródłem dla profesjonalnego projektanta.
Książka daje możliwość zapoznania się z najważniejszymi zasadami UX i jest {pomocn|przydatn)ym punktem odniesienia, kiedy potrzeba szerszego oglądu Jens Oliver Meiert, Meiert.com O autorze Jon Yablonski jest multidyscyplinarnym projektantem, prelegentem i twórcą cyfrowym.
Fascynuje go obszar na styku projektowania UX i tworzenia front-endu stron internetowych. Z pasją opracowuje mapy podróży użytkownika i prototypy. Obecnie pracuje w General Motors nad zdefiniowaniem formy interaktywnych doświadczeń nowej generacji w pojazdach
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.