W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie.
przezroczysty układ graficzny pomaga z łatwością odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - ekspresowo je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z użyciem danego programu, utrwala wybrane treści z przeróżnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in.
rozpoznaje figury geometryczne, wykonuje proste działania matematyczne i ćwiczenia ortograficzne, stwarza proste prezentacje multimedialne i rysunki na wybrany temat związany z edukacją przyrodniczą i społeczną.
W klasie trzeciej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, lecz także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
W klasie trzeciej uczeń poznaje ponadto świeże środowisko programowania Scratch. Uczeń stwarza pierwsze programy, sterując duszkiem na ekranie i zmieniając jego postać.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Informatyka SP 3 Teraz bajty - Grażyna Koba. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.