Zdjęcia produktu


Marketing w erze technologii cyfrowych (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2018 / 272 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Gregor Bogdan, Dominika Kaczorowska-Spychalska / miękka / 9788301202248)
Podręczniki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

68,99 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 68,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały pokaźne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, demonstrująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni i przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być stosowana poprzez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: innowacyjne technologie w marketingu, postępowe koncepcje zarządzania marketingowego, postępowe koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego i dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. Prof. Nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. Prof. Nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Podtytuł: progresywne koncepcje i wyzwania
ISBN: 9788301202248
Kod paskowy: 9788301202248
Redakcja: Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.434
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Podręczniki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301202248
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Gregor bogdan, dominika kaczorowska-spychalska
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    272
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania (sklep TaniaKsiazka.pl)
    68,99 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 68,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w erze technologii cyfrowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Podręczniki