W podręczniku w niezwykle przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być używany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane jednocześnie na podstawie „nowej jak i „starej podstawy programowej kształcenia w zawodach. Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, lecz może być używany na dodatek w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
- Autorzy: Musiałkiewicz Jacek
- Ciężar: 0,265
- Format: 16.5x23.5cm
- ISBN: 9788377350379
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 25943
- Miejscowość: Warszawa
- objętość: 156
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: Szkoły ponagdimnazjalne
- Rok wydania: 2014
- rodzaj publikacji: KS
- Wydawca: Ekonomik
- Wysokość: 8
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing. podręcznik (2014). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.