Publikacja posiada cele i treści kształcenia dla wszystkich obszarów edukacji matematycznej realizowanej w domu i w przedszkolach, z uwzględnieniem podstawy programowej. Każdy obszar edukacji jest omawiany w osobnym rozdziale.
Na początku przedstawiono korzystnieści psychologiczne i pedagogiczne dotyczące danego obszaru wspomagania rozwoju umysłowego dzieci i kształtowania wiadomości i umiejętności matematycznych. Następnie omówiono treści kształcenia i przekazano komentarze metodyczne z opisami ćwiczeń, sytuacji zadaniowych, zabaw i gier.
Rozdziały te tym różnią się od swych pierwowzorów, że zawierają wyniki badań naukowych i doświadczenia pedagogiczne gromadzone w ciągu minionych dwudziestu lat. Prowadzenie edukacji matematycznej w domu i w przedszkolu według zaleceń zawartych w tej książce zapewni dzieciom udoskonalone efekty w szkole, nie tylko w edukacji matematycznej.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dziecięca matematyka - dwadzieścia lat później. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.