We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu, a także zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu, a także problematykę sponsoringu.
Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest dedykowana dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego oraz osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, najróżniejszych organizacjach związanych ze sportem i sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing sportu - Wysyłka od 4,99 - porównuj ceny z wysyłką. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.