Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli lubiany interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on kompletnie zreformowany, w wyniku czego czego większość książek i tworzyw przystępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.*) w sposób, który jest ciekawy równocześnie dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby przesiąść się ze starego OpenGL na nowy. Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D. Dowiesz się: jak tworzyć aplikacje korzystające z grafiki trójwymiarowej wykonanej przy pomocy OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki nauczysz się programować shadery w GLSL poznasz teoretyczne podstawy rachunku macierzy potrzebne w grafice trójwymiarowej poznasz model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować Powinieneś znać: podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla GRAFIKA 3D CZASU RZECZYWISTEGO NOWOCZESNY OPENGL. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.