Neurodydaktyka - nauczanie i uczenie przychylne mózgowi to książka, w której pozostały skatalogowane wnioski płynące z neuronauk. Dzięki progresywni tych nauk możemy dziś zweryfikować wykorzystywane w domach, w przedszkolach i szkołach metody nauczania. Neurobiolodzy obalają dużo komfortowych dla rodziców i nauczycieli mitów i pokazują, jak mnóstwo zależy od nas dorosłych. To my, tworząc określone środowisko, decydujemy o tym, czym będą zajmować się dzieci. Ich energiczność znajduje odzwierciedlenie w strukturze sieci neuronalnej, można nawet powiedzieć, że rzeźbi ich mózgi. Dlatego z wnioskami płynącymi z neuronauk powinni zapoznać się zarówno rodzice, nauczyciele, jak i studenci kierunków pedagogicznych i wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć, jak lepiej wykorzystać potencjał dzieci. Jeśli szkoła ma być źródłem prawdy o świecie, sama nie może ignorować wiedzy o tym, jak przebiegają procesy uczenia się.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.