Zdjęcia produktu


New science of retailing (Harvard Business Review Press)

(2010 / 272 / twarda / 9781422110577)
Literatura obcojęzyczna Harvard Business Review Press
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

138,86 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 138,86 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu New science of retailing

Retailers today are drowning in data but lacking in insight: They have huge volumes of information at their disposal. But they're unsure of how to sort through it and use it to make smart decisions.

The result? They're struggling with profit-sapping supply chain problems including stock-outs, overstock, and discounting. It doesn't have to be that way. In The New Science of Retailing, supply chain experts Marshall Fisher and Ananth Raman explain how to use analytics to better manage your inventory for faster turns, fewer discounted offerings, and fatter profit margins.Featuring case studies of retailing exemplars from around the world, this practical new book shows you how to: * Mine your sales data to identify "homerun" products you're missing * Reinvent your forecasting and pricing strategies * Build end-to-end agility into your supply chain * Establish incentives that align your supply chain partners behind shared objectives * Extract maximum value from technologies such as point-of-sale scanners and customer loyalty cards Highly readable and compelling, The New Science of Retailing is your playbook for turning all that data into a wellspring for new profits and unprecedented efficiency.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • New Science of Retailing (sklep Libristo.pl)
    138,86 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 138,86 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla New science of retailing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna