Zdjęcia produktu


Simon & schuster How to win friends and influence people in the digital age (Simon & Schuster)

(2011 / 272 / miękka / 9780857207289)
Literatura obcojęzyczna Simon & Schuster
Dostepność na dzień 18.12.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Simon & schuster How to win friends and influence people...

Since its initial publication, How to Win Friends and Influence People has sold a total of 15 million copies. The book continues to sell briskly today, but Carnegie never anticipated the ways in which the digital age would provide new tools and challenges for winning friends and influencing people. The advent of social networking sites, the dominance of email, and the ways in which the Internet has supplanted face-to-face interactions have made Carnegie's precepts all the more immediate and vital. Brent Cole, working in tandem with Dale Carnegie & Associates, Inc., has reimagined the original book for the digital age, updating and reframing Carnegie's insights about communication, self expression, and leadership.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Simon & schuster How to win friends and influence people in the digital age. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna