Zdjęcia produktu


22 immutable laws of branding (Profile Books)

(2000 / 192 / miękka / 9781861976055)
Literatura obcojęzyczna Profile Books
Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

52,21 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 52,21 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu 22 immutable laws of branding

Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in today's insanely crowded marketplace. The only question is how do you do it? This is the definitive text on branding, distilling complex theories and principles behind this key marketing term into in twenty-two easy-to-read vignettes including: The Law of Contraction; A brand becomes stronger when you narrow its focus; The Law of the Word; A brand should strive to own a word in the mind of the consumer; and The Law of Fellowship. In order to build the category, a brand should welcome other brands. World-renowned marketing guru Al Ries and his daughter and business partner Laura Ries examine brand-blazing strategies from the world's best, including Coca-Cola, Xerox, BMW, Federal Express and Starbucks, to provide you with the expert insight you need to build a world-class brand.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • 22 Immutable Laws Of Branding (sklep Libristo.pl)
    52,21 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 52,21 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla 22 immutable laws of branding. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna