Zdjęcia produktu


Packaging design - successful product branding from concept to shelf 2e John wiley & sons inc (John Wiley & Sons Inc)

(2013 / 256 / miękka / 9781118027066)
Literatura obcojęzyczna John Wiley & Sons Inc
Dostepność na dzień 19.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

324,65 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 324,65 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Packaging design - successful product branding from...

Now in full-color throughout, the second edition of Packaging Design offers fully up-to-date coverage of the entire packaging design process, including the business of packaging design, design principles, the creative process, and pre-production and production issues. New chapters cover topics related to branding, business strategies, social responsibility, and sustainability. All new case studies and examples illustrate every phase of the process, making this the single most important guide for designers on how to create successful packaging designs that serve as the marketing vehicle for consumer products.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e (sklep Libristo.pl)
    324,65 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 324,65 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Packaging design - successful product branding from concept to shelf 2e John wiley & sons inc. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna